דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים והמצב בארץ 

מאת    [ 08/08/2010 ]

מילים במאמר: 482   [ נצפה 1422 פעמים ]

גני אירועים זוכים להצלחה גדולה. על כך ניתן ללמוד מהעובדה שעוד ועוד גני אירועים מוקמים ברחבי הארץ. גני אירועים בשרון או בגליל, בכול מקום המגוון גדל ולמחפשים יש יותר ויותר אפשרויות בחירה. כאשר בוחנים את ההצלחה של גני אירועים בארץ יש כמובן לתהות מהו מקור ההצלחה של תחום זה. לשאלה זו ישנן תשובות רבות ושונות מאוד זו מזו. יהיה מי שידבר על שירות או על חוויית לקוח ייחודית, אחר יסביר זאת בהיבטים הטכניים והלוגיסטיים שיש למקומות הללו. אין בכוונתנו לערער על הנכונות של הסברים אחרים אך ברצוננו להציע הסבר נוסף, אנתרופולוגי באופיו, להצלחה המרשימה של גני אירועים בארץ. זהו הסבר שיתלה את ההצלחה שלהם במקום הזה שבו אנו חיים ובמצב הייחודי שעימו הישראלים צריכים להתמודד.

גני אירועים למעשה עונים על הצורך הישראלי לברוח מהשגרה ומהמצב הקיים. החיים במדינה הזו אינם פשוטים ולכן הישראלי מן היישוב מחפש ללא הרף דרכים והזדמנויות לצאת מדי פעם מהשגרה ולשכוח לרגע מהמועקה ומהלחץ שהחיים במקום הזה עלולים לגרום. גני אירועים מעניקים אפשרות ייחודית עבור מי שמעוניין לברוח מהשגרה. הכול מתחיל בעיצוב ובמיקום של גני אירועים בתוך החלל הישראלי. גני אירועים מעוצבים בסגנון שמשתדל להרחיק את המקום ואת הבאים בשעריו מהמציאות היום יומית. גני אירועים נועדו להעניק חוויה חוץ שגרתית למוזמנים והם עושים זאת על-ידי יצירת תפאורה או רקע שעוזר לחוגגים לשכוח לרגע את היום יום. העיצוב של גני אירועים יכול להיות עתידני – דהיינו עיצוב שמנסה לבטא איזשהו חיזיון של עולם שעדיין איננו קיים – או נוסטאלגי – דהיינו עיצוב שמנסה לבטא איזשהו חיזיון של עולם שכבר איננו קיים. גם אם נעשה שילוב בעיצוב של גני אירועים בין נוסטאלגיה ועתידנות, הרי שהתוצאה היא מציאות שאיננה כאן ועכשיו.

גם המיקום של גני אירועים מבקש לסייע לישראלי החוגג לברוח מהעולם המוכר לו. גני אירועים בשרון הם דוגמא טובה לכך. גני אירועים בשרון נמצאים במקומות לא אורבאניים, בין שדות וגבעות במקום בלב העיר. החוגגים שבאים אל גני אירועים בשרון מבקשים לשכוח לרגע את העיר שבה הם חיים או שבה הם עובדים ולצאת אל הטבע, אל עולם אחר ושונה. גני אירועים בשרון גם מאפשרים מעין חוויה נוסטאלגית של ארץ ישראל של פעם – מעין בריחה אל העבר שהיה וחלף. גני אירועים, אם כן, מאפשרים על-ידי נסיעה במרחב הפיזי, יציאה מתוך העולם הרגיל. גני אירועים ומלונות בתל אביב או באזור השרון מראים שהמסע הפיזי יכול להיות גם מסע אחורה בזמן.

גני אירועים מעניקים חוויה טוטלית יותר מאולמות אירועים שנמצאים בעיר. החוויה הטוטאלית מתאפשרת הודות ליציאה מהעיר אך גם הודות לעובדה שלרוב, גני אירועים הם רחבי ידיים יותר מאולמות. השטח הגדול מאפשר יצירה יותר משמעותית של תפאורה שוברת שגרה. המכלול של גן האירועים מאפשר צלילה מלאה יותר אל אשליית העולם האחר.

בארץ שבה המציאות יכולה להיות הרבה פעמים משא כבד מנשוא, גני אירועים מעניקים את האפשרות המבורכת לאסקפיזם. האדם בחברה המודרנית בכלל ובחברה הישראלית על אחת כמה וכמה, זקוק למקומות ולאירועים שבהם הוא חומק מהשגרה ומהיום יום המכביד – את זאת מעניקים לו ביעילות גני אירועים בכול מקום ומקום.

אביב יועצים ייעוץ שיווקי קידום בגוגל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב